En till jävla remake!  2008-10-11
Film
Nu börjar det bli lite väl tycker jag men ändå är det vissa av dom här remake'sen som verkar så jävla bra!

The Unborn är en film som kommer i Januari och bör nämna pga den fantastiska trailern!



Konstigt nog har jag orginalet till den här filmen på DVD också! Känns som någon listat alla mina asiat skräckfilmer och nu gör en remake på varenda en. Omslaget på min version har ett riktigt fattigt stavfel dessutom "The Uborn" typo!

Ska man vara glad att dom inte hittar på egna ider eller ska man kanske grina för att dom förstör? Har sjukt blandade känslor efter senaste remaken på Mirrors. Ska se orginalet igen snart så jag kan få ut det skammliga slutet på den nya versionen ur huvudet.
1
KOMMENTARER
Den verkade rätt mysig trots att det är en remake. Fast jag har inte sett originalet.
Chris
  2008-10-13


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR