Hallo?  2008-10-12
Allmänt
Mjo är ju Halloween snart och jag läste nyss min polare Stoffes blogg med tips om vad man kan klä ut sig till. Jag ska inte mata er med olika sjukvarianter men tänkte ta upp ämnet ivarjefall.

Tycker den här bilden talar för sig själv...



Så Stoffe är du på eller?


Sen tänkte jag bara pressentera ett par outfits jag önskar vore med på festen!



Leela - Givetvis självständiga men ändå kåta tjejer är alltid välkomna! (Tro mig jag har en egen).



Sailor Moon killen - Grabbar med lite självdistans och kanske ett special intresse är väl fan perfekt?



Vaginan - Jag jag får faktiskt önska att det är fitta med på festen. Speciellt nu när "Världens härligaste män" börjat på tv.

 

Hellgirl - Gäller inte bara tjejer utan alla som är lite annorlunda. Några sånna bör ju vara med på festen. Bara inte Abe kommer med är jag nöjd för lägger den söta fisken händerna på mig så blir det nog skrämmande.



Crab Baby - Festens övervakare, sprithare och allvetare. Som dessutom fungerar som en ständig påminnelse om att könssjukdomar är relativt vanliga och därmed ser till att det knullande som görs inte bara är flyktigt.
1
KOMMENTARER
jag är lätt på :P

spikat nu att jag kommer hem till halloween, men jag filar på en donnie darko klädsel.
Chris


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR