Oktober film  2008-10-03
Film
Här har ni en lista på filmerna man inte får missa i Oktober!

RocknRolla | 8 Oktober

Av: Guy Ritchie  Med: Gerard Butler, Jamie Campbell Bower, Thandie Newton.

Kortfattat: Lovande action rulle lite i stil med Snatch och andra utav Guy Ritchies film.


Body of Lies | 10 Oktober

Av: William Monahan Med: Leonardo DiCaprio, Russell Crowe.

Kortfattat: Ska bli kul att se lite nytt med Leo. Action/Drama är genren och filmen handlar lite kort om terrorister och cia.


Max Payne | 17 Oktober

Av: Beau Thorne Med: Mark Wahlberg, Mila Kunis, Ludacris.

Kortfattat: Världens bästa spel blir film och dessutom ser det ut att kunna bli riktigt jävla bra. Verkligen lyckat att sätta Mark i rollen som Max måste jag säga.


Saw V | 24 Oktober

Av: Patrick Melton och Marcus Dunstan Med: Tobin Bell

Kortfattat: Det börjar bli tjatigt och jag hade varit nöjd med en film men det är fortfarande något som lockar och jag är fan sugen på den femte filmen med. Samma regisörrer som förra filmen och även samma nissar som gjort filmen Feast, det hade jag missat helt. Feast som förövrigt är en skitgrym slasher/komedi och snart får en uppföljare den med.
3
KOMMENTARER
Oo viktig lista!



Självklart ska vi njuta av vintern genom att vara rå-frökylda och samt grogga på gul snö ;D
Chris
joo, läs inlägget innan så står du med där. och fråga dem i klassen så får du höra hur duktig jag tyckte du var med inbjudan :D var lyrisk när jag kom till skolan
sara
Tänk om Patrik kunde blogga lite mer frekvent? :)
Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR