Att sova  2007-12-14
Allmänt
Fyfan va underskattat det är att sova igentligen. Nu känner jag mig som en helt ny människa. Jag var förresten uppe i över 40 timmar i streck (jag kunde inte räckna igår).

Det känns som jag har en massa grejer att göra idag men jag kommer inte riktigt på vad. Jag vet att jag ska iväg och köpa tjock-pulver och att jag kanske ska på fest ikväll men det är säkert 100 saker i mellan som jag glömt bort. Hjärnan känns nästan lite noll-ställd vilket är rätt behagligt faktiskt.

Nu har jag ändrat designen lite på bloggen igen och börjar känna mig riktigt nöjd över hur den ser ut. Gjorde den lite ljusare eftersom "vissa personer" blev lite rädda av den mörka layouten och så fixade jag till lite små saker.

Nä nu ska jag försöka återfå minnet igen ivarjefall så jag inte missar något idag.
0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR