Dagen före  2007-12-30
Allmänt
I morgon är det nyårsafton och jag min sambo min lillebror och hans flickvän ska ha lite fest.

Har fixat och donat under veckan och vi kommer att äta exotiskplanka och har våran alldeles egna bartender Kalle på plats som kommer fixa shoots och drinkar. Allt ser ut att kunna bli helt perfekt. Vi kommer att hålla till hos morsan och farsan för att få tillgång till pool, bastu och bubbel. Lillebrorsan är ansvarig för fyverkerier och hade samlat ihop ett par tusen nu för att köpa riktigt fina grejer.

Förra året hade vi också lite nyårskalas men då var det bara mina och Lis vänner så det ska bli riktigt trevligt att ha festen med lillebror och hans tjej också det här året

Låter det inte underbart.

- Fina fyverkerier
- Pool och bastu
- God mat
- Öl, shoots, drinkar
- Trevligt folk!



Bilder från förra årets nyårsfest
image64

image65

Snart ska jag iväg och jobba ivarjefall ända tills imorgon klockan fyra. Tur att man har lite att se fram imot.
3
KOMMENTARER
men gu va trevligt!
för oss blir det lugn hos mina förälldrar bara.. men kan ju bli trevligt de med.

skriskor, bastu och massa mat står på schemat.

Kram och ´Gott Nytt År!!
tanx:-)
Trevlig fest var det (även om vi/jag mest satt i köket hehe)! tack för den!

/sarah


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR