Gammal action  2007-12-12
Allmänt
Har tänkt en del den senaste tiden på action filmer.

Förut var action jämnt så klockrent. Ta Die Hard, Dödligt Vapen och Flykten från New York bara som exempel, Plus jävla massa andra skitbra filmer som man verkligen njöt av att kolla på.

Det är faktiskt lite tragiskt att tänka på.

Jag tycker det skulle vara så skönt om den här Harry Potter trenden kan lägga sig snart. Visst har det varit skönt med lite fantasy på bio men det börjar liksom bli så utvattnat. Jag vill se nya bra action filmer istället.

Men vart tog igentligen dom bra action filmerna vägen?

För är som också saknar riktigt bra action kan jag medela ivarjefall att jag ser det som ett personligt kall att leta reda på lite klassiska rå sköna action rullar. Bara för några dagar sedan hittade jag faktiskt en liten juvel som helt klart är att rekomendera.

Dark Angel (1990)
även kallad I come in peace
image45

Den här rullen innehåller riktigt bra action en fantastisk story och som ni kanske ser på omslaget en ung Dolph Lundgren. Känner du som mig att du saknar bra action filmer så börja med att se den här så lovar jag att du kommer att må bättre sen och så ska jag se till att hitta lite fler guldklimpar sen.

"It's not a close encounter, It's your last!"
1
KOMMENTARER
Oh äntligen uppdaterat!!

JEJ!!


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR