Longtime...  2007-12-12
Allmänt
Jag vet att jag suger på att uppdatera!

Just nu sitter jag och konverterar film. Har precis redigerat klart filmningen från våran teaterföreställning.
Pjäsen heter Baren och var cirka 45min lång. Mycket roligt har vi haft måste jag säga och det vart riktigt bra också.

Måste vara 5 år sedan jag ens försökt göra någonting med film. Överlåter nu mera sånt till min mycket begåvade sambo istället men den här gången tänkte jag att det vore kul att testa själv.

Får se om något av dom stora bolagen är sugen på att ta upp våran pjäs och visa på storduk en dag.


Medans jag väntar på att konverteringen ska bli klar sitter jag också och inväntar Lucia Movie Night som då så snyggt valt att kalla det. 3 filmer på rad på bio enda fram till morgonen. Blir intressant att se vad det blir för filmer i år. Ska bli riktigt trevligt hursomhelst. Har handlat snask och känner mig riktigt pigg.

Får se hur det går att kliva upp imorgon för att åka på "Showtime" i Storvik. Blir nog så att jag inte sover så slipper jag missa min bästevän Pers framträdande.
1
KOMMENTARER
Ja men Lucia är alltså i natt...?
men vad trevligt. Hoppas du duker upp imorgon:-)


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR