Merry F*cking Xmas!  2007-12-24
Allmänt
Ja nu är det jul i mormors hus hoppas jag det är nämligen där jag ska fira jul i år. Vi brukar köra varanat år hos mor och far och mormor och morfar. Känns trevligt med lite sol nu på morgonkanten faktiskt.

Han ivarjefall med att köpa alla julklappar. Jag tycker att alla som deltog i hetspakets racet i år borde få en bunt med trisslotter av dom största företagen, det är vi nästan värda efter att spenderat sjukliga summor pengar.

Fast jag bryr mig igentligen inte allt för mycket om allt det här runt julen. Det enda som är viktigt för mig är att alla mina nära mår bra, får äta gott och ivarjefall får chansen att öppna ett paket.

På julen ska man göra goda gärningar så är det ju faktiskt. Jag gjorde en igår och det känndes riktigt bra. Jag gav min granne som jag plågat med hög musik en flaska champagne och sa förlåt. Jag kan alltså vara snäll jag med och det passade bra att vara det dagen före jul. Hoppas bara dom blev glada det såg ut så ivarjefall.

Hoppas alla som läser får en riktigt fin jul och att ni får ivarjefall ett fint paket.

noob

GOD JUL

0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR