Mys Manson  2007-12-16
Allmänt
image52

Igår var det som sagt Manson på Hovet med Turbo Negro som förband.

Lyckat som fan måste jag säga. Manson gjorde riktigt bra i från sig och körde nästan alla låtar jag hade på önskelistan. Allt var skönt upplagt med riktigt bra sceneshow och väldigt bra ljud. Inspelning vart det också inför en kommande live dvd vilket fick publiken att tända till lite extra.

En fin liten robot-tjej en skitstor stol och en upphissning mot taket fick vi också se, tillsammans med lite allmänna bilder på duk bakom scen.

Jag är riktigt nöjd faktiskt. Manson är helt klart att rekomendera som live artist.

image51

Blev bara en liten bild faktiskt eftersom jag inte äger någon bra kamera med zoom objektiv eller liknande överlät jag fotografering av konserten till alla andra plus att man kommer ju kunna köpa helheten på DVD senare.
1
KOMMENTARER
Du kan "sno" bilder av mig!!
(jag tog en av dig.. haha..)

ses imorgon.


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR