Kablar igen  2007-11-02
Allmänt
Jag vet inte varför kablar stör mig så otroligt mycket. Kanske för att dom är så jävla många.
Dom kablar jag stör mig mest på just nu är; Ipod kabeln och Digitalkamera kabeln. Dom går ju inte att gömma snyggt så jag tog en tripp på nätet för att hitta någon smart lösning. Jag hittade faktiskt en riktigt fin lite pryl som borde hjälpa till ivarjefall.

Knicks Cable Holder
image33

Ska nog ta och göra en kopia där jag får plats med två kablar ivarjefall. Jag har ju trots allt varit plåtslagare så något borde man kunna ordna.

När jag endå är igång om kablar tänkte jag bara nämna den här smarta lilla uppfiningen också. Som faktiskt är Svensk.

Contactboxen
image34   image35
1
KOMMENTARER
jag säger då de.. du å min karl.. ni är väldigt lika till sättet. kabelkanaler och lösningar till de ena och de andra:-)
den där ska jag visa han.. KRAM pådig


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR