Trökig?  2007-11-06
Allmänt
Ja jag kan faktiskt vara lite tråkig ibland när jag inte uppdaterar bloggen varjedag. Är nog pågrund av min nördiga natur som jag lätt hittar på något annat roligt på datorn.

I söndags drog jag jocke ola och olas ny fling iväg till Stockholm på Sci-Fi mässan. Det var rätt skoj faktiskt lite mindre en vad jag trodde men endå helt okej. Hittade tre filmer ivarjefall. En special utgåva utav Ichi the killer, masters of horror avsnittet Imprint och nya pang brothers (dom som gjort filmen the eye) film re-cycle.
image39image38

I dag ska jag och tjejen börja simma tillsammans också. Det ska bli intressant var sjukt länge sedan jag tränade. Ska försöka gå 2-3 ggr iveckan nu ivarjefall börja äta lite bättre och köpa pulver så jag får lite extra vikt.
0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR