Inredning  2007-10-27
Design
Jag måste bara förklara mig innan jag börjar posta en massa om inredning.

Ända sedan jag var 10år ungefär har jag varit intresserad av inredning. När jag var liten och bodde hemma hos mamma och pappa lyckades jag bo 4 olika rum och möblerade dom på säkert hundra olika sett.

Ibland var jag tvungen att övertala lillebror om att byta rum och ibland flyttade mamma och pappa helt enkelt om lite där hemma så jag fick chansen att bo i olika rum.

Även idag älskar jag inredning och dom lägenheter jag haft hittils har möblerats om flitigt.

Nu har jag och min sambo köpt en lägenhet och försökt att möblera den som den ska vara. Ivarjefall vardagsrummet.

Allt som har med inredning att göra tycker jag är riktigt mysigt och därför kommer jag posta lite nu och då om inredningstips.

Lika bra att varna/förbereda er på det så nu inte tror jag gått och blivit tokig eller följer någon trend.
0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR