Måndagen som försvann  2007-10-24
Allmänt
Jag vet inte riktigt vad som hände igår. Skoldagen vart riktigt kort sen skulle jag jobba lite med ett arbete men jag minns bara att jag betalade en hög med räkningar och sen beställde vacinationstid till Lill-Babs efter det måste jag ha somnat.

Senare framåt kvällen satte jag mig för att bli mer insatt i hur fan man ser till att ens Ipod blir lite mer speciell.
Alla har fan en Ipod och jag hade inte tänkt att skaffa en igentligen men sen erbjöd sig min sambos lillebror en Ipod nano till ett bra pris.

För att göra en tråkig datanörds historia kort...

Alla vet ju hur en vanlig ipod ser ut när man spelar musik osv. Så här ser min ipod ut:
image3
Har gjort om allt helt själv all grafik och kodningen. Nu känns det lite roligare ivarjefall.
0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR