Mums!  2007-10-31
Allmänt
Om ni funderar varför jag är lite slö beror det på att jag äntligen fixat mitt xbox 360. Ny firmware och grejer.
Satt och spelade hela natten som den nörd jag är. Efter ett spel hade jag tjänat in dom pengar jag la ut för att fixa boxen dessutom. När ett spel kostar 700kr har man inte lust att köpa allt för många. Nu kan jag testa alla spel och hittar jag något jag älskar kan jag köpa det.

Nog om tv-spel nu.

I går började Nip/Tuck igen! Fjärde säsongen av världens bästa serie. Li har tenta idag och nu kan jag belöna henne med ett avsnitt. Helt underbart.

image29

Ni som inte har sätt Nip/Tuck måste göra det direkt, det finns ingen serie just nu som slår Nip/Tucks storhet.
1
KOMMENTARER
den här serien gillar jag:-)


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR