Naked Blood  2007-10-29
Film
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt men Naked Blood höll vad den lovade.
Riktigt köttigt var det men det känndes inte helt nödvändigt alla gånger.

Själva storyn var riktigt bra men mellan spelet vart lite fånigt sen kom slutet som faktiskt var lite tankvärt.

Min favorit scene i filmen var ivarjefall då en man klättrade in i sin frus mage, det såg riktigt vackert ut. Jag inte hur pass känsliga folk är så jag tror jag undviker att posta några screens.

>> Här kan ni läsa en mer ingående recension av filmen

Känner ni er sugna på lite köttig japansk slasher så kan jag rekomendera Naked Blood ivarjefall.

Mitt omdöme

image20image20image21image21image21
1
KOMMENTARER
Ah, Nakede blood.. många tycker den är lite svår (kanske för att den är japansk? :P) men jag tycker den är sweet!
Sarah


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR