Att ge blod  2008-08-18
Allmänt
Jag vet inte om någon jag känner ger blod och jag förstår egentligen inte varför. Jag ger inte heller blod men det va bara för att jag inte fick förut och jag har inte gått tillbaks och frågat igen sedan dess. Jag vet inte ens vad jag har för blodgrupp längre. Men borde man inte ge blod? Jag är en av dom som fått blod av någon annan ivarjefall och det är jag jävligt tacksam för.

Tycker det tåls att fundera lite kring det här med att ge blod. Donator är jag ivarjefall så varför inte bjuda på lite blod också.

Medans du funderar kan du ju ta en titt på blood drive affischerna till nya Saw V.

1
KOMMENTARER
Blodcentralen är mycket tacksamma för blod om man är blodtyp 0. Jag har A+ så jag kan bara donera till andra Aplussare. Men 0 kan ge till alla! När jag var och frågade så behövde de inte mitt blod. :/ Så det får väl räcka med att jag är organdonator och att jag ska bli sjuksyrra. Det borde räcka för att vända min karma.



Kram!
Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR