Dags för cykel?  2008-08-25
Allmänt
Har under flera år nu bara haft min trogna bmx att cykla runt på. Blir lite segt när man ska åka lite längre sträckor och man ser ju för jävla rolig ut på en bmx måste jag säga. Så därför tänkte jag att det kanske är dags för en ny cykel. Det kommer inte att hålla att åka bil till skolan varje dag.

Har kollat runt en del på trevliga cyklar nu och det står mellan tre stycken för tillfället.

Schwinn Chopper: Lemon Peeler

Klassisk skön cykel med limpsadel  och riktigt chopper styre. Dom är fan rätt praktiska och sköna att glida på.


Phat Cycles - Femme Phatale

Skitsnygg ram och skönt glidar styre. Säkert svinskön att trampa runt på eftersom sadeln sitter lutad bakåt.


Phat Cycles: XC-1

Min favorit rent stilmessigt, lite mer chopper liknande ram. Lite osäker om den är för lång bara. Älskar färgen.


Vilken borde jag välja?

6
KOMMENTARER
De två sista var helt klart läckrast. men den sista är nog mest stilren och min favorit av den anledningen i alla fall!
Sarah
Jag vill ha en Paul Frank rosa cykel=)
..:Sarah:..
neje, åk bil! så betalar jag dig 400kr i månaden så hämtar du upp mig också! haha :)
sara
Håller med Sara1988! Hämta upp mig med så får du cash! Eller hårfärg.



Jag ska oxå köpa en schyckel. Fast ingen märkeshoj.. det blir nog en skrothög från polisen.
Starlet
jag vet att paul frank finns just nu på blocket iaf.. rätt biliigt så det är väl stöldgods eller nått.. haha nä, men en egen liten inköpare.

så kolla där..



jag tänkte på dig nyss.. vi läser en kurs pedagogik. jiiises va mycket. och du lär väl plugga en hel del sånt med tanke p din utbildning. boken jag traglat idag ska du nog oxå ha. mycket lärar snack.



kraaaam
..:Sarah:..
ja va hette den nu då.. ligger i de andra rumet.

den väger ton och heter pedagogik. en grundbok.



nått du säkert kommer använda dig av.



KRAM
..:Sarah:..


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR