Döda  2008-08-16
Allmänt
Borde det inte finnas någon sjuk regel som säger att man inte får göra ett dåligt jobb. Min xbox har varit på lagning i över 2 månader och när jag åkte för att hämta den igår och fråga varför det tagit sådan jävla tid plus att snubben inte hört av sig får jag som svar att han tappat bort mitt nummer och dessutom har Microsoft på något sätt gått över sin 3 veckorsgräns som dom har för att fixa boxarna.

Jag fick boxen ivarjefall men innan jag drog hem kände jag mig tvungen att fråga om den inte skulle "chippas" om nu när den varit på lagning. Men nejdå det skulle inte behövas... Kommer hem slänger i boxen och inser på 10 sekunder att dom har byt dvd-läsaren och boxen måste "chippas" om. Åker tillbaks lämnar boxen och åker hem. Kommer tillbaks efter 45min hämtar boxen. Nissen prisar hur fint den kommer gå nu. Kommer hem slänger in boxen skickar i ett par spel och inget fungerar. Trodde jag sabbat bränningen eller något så jag bränner ett par nya ex och provar igen (skivorna kostar fan 40spänn styck). Men inget fungerar. Då slänger jag i 10 av mina gammla spel som alltid fungerat och inget av dom fungerar heller.

Nu är jag arg jävligt arg! Dessutom hade dom hunnit stänga för helgen.

Hade jag vetat om allt det här när grabben sa trevlig helg så hade jag klappat till honom på käften och sparkat honom i pungen.

Tror fan det är dags för mig att gå tillbaks till hur det var förut då man önskade sig ett spel till varje julafton. Eller så gör man som min gode vän Jocke och köper en PS3:a istället och köper spelen när har råd!
2
KOMMENTARER
Vilken jävla skit. Det är bara att go postal på snubben och han städskrubb till affär.

Ska det vara så svårt för honom att TESTA boxen innan han ger tillbaka den till dig.

Nä du får ge upp det där med brända spel. Köp spel istället så kan du spela online och jag kan läxa upp dig i gears och liknande ;)
Chris
Har du sett det här? Igår designade jag plagg i 2,5 timme men jag blev aldrig nöjd...



http://www.spreadshirt.net/se/SE/Designer-t-shirt/Designer-59/

Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR