Fler nyheter  2008-08-10
Film
Det har ju hänt lite saker under den senaste veckan här på bloggen.

Nu blir det lite mer nyheter!

Högst upp på första sidan hittar ni nu dom senaste filmrecensionerna snyggt samlade för en lättare överblick.


Meet Dave
Det är alltid roligt med lite komedi och när jag såg att Eddie Murphy var med så var jag tvungen attge Meet Dave en chans. Hela filmen var lite överdriven men det får man tåla. Bitvis var det riktigt underhållande och Eddie Murphy gör rollen som Dave Ming Cheng riktigt jävla bra. Handlingen är lite mesig och hela filmen känns lite barnslig men vill man se en lättsamm och måtligt underhållande komedi så kan jag nog rekomendera Meet Dave ändå

Betyg: 2/5




Hancock
Har hört väldigt blandade åsokter om Hancock men själv blev jag lite kär i trailern. Jag tyckte att filmen var förvänandsvärt underhållande och hela storyn som många klagar på tyckte jag var riktigt mysig. Det skönaste var den härliga blandningen med superkrafter, vardagsliv och kärlek. Är inte allt för ofta man ser filmer i den här genren som faktiskt inte förlöjligar superhjältar utan bara ger en annorlunda tappning på det hela. Helt klart sevärd film börjar få mer och mer respekt för Will Smith.

Betyg: 3/5



Street Kings
Tog mig i kragen och såg Street Kings nu när den kommit ut på DVD och blev riktigt glatt överaskad.
Filmen var riktigt bra måste jag säga, en grym uppsättning med skådespelare och riktig bra handling.
Älskade att filmen var så pass rå som den var. Så är du sugen på lite Thriller/Action så se helt klart Street Kings.

Betyg: 4/5




Fler recensioner kommer snart!
1
KOMMENTARER
Vilken snygg meny du fixat till recensionerna! I like.
Chris
  2008-08-10


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR