Hemma  2008-08-01
Allmänt
Hemma igen efter ett par dagar i Bollnäs. Riktigt underbart väder och 24 grader varmt i vattnet. Har påbörjat renovera min och Lillebrors egna stuga också. Lagt golv och gjort i ordning på sovloftet efter att ha sågat upp lite tak. Underbart mysigt.

Ska snart hem till Lillebror och hans brud i deras nya (och första) lägenhet för att äta lite tacos och dricka öl. Handlade öl I Bollnäs och var snabb att rycka åt mig alla nyheter som fanns på bolaget där. Blev 8st nya öl sorter som jag inte testat. Jävligt härligt med lite ölfinprovning till tacosen.

Medans jag väntar på att vi ska röra oss passar jag på att pumpa lite musik och surfa nätet. Efter att vi varit på The Dark Night snappade jag upp ett rykte om att Angelina Jolie kanske kommer att spela Catwoman i nästa film så jag var tvungen att kolla upp om det låg någon sanning bakom det.

Michelle Pfeiffer min Catwoman favorit.

Det finns inga klara fakta om att det skulle stämma direkt men Julie Newmar som spelade Catwoman i gammla Batman filmen har ivarjefall uttalat sig om ryktet och säger följande.

“Angelina would own the part,” Newmar, now 74, said.

“My industry friends tell me she has already made enquiries about the role. I can understand how it would pique her interest. Catwoman is Batman’s one true love.

“She is tremendously popular with women because she’s both a heroine and a villainess.”

Vet inte riktigt vad jag har för känslor kring Angelina Jolie som Catwoman men min första reaktion var hat/avsky. Nu när jag låtit det snurra lite i huvudet känner jag dock att det kanske inte skulle vara helt jävla fel endå.

Vad tycker ni?




A L B U M
VA - Showtek
L Å T
Puta Madre (DJ Zany's M.I.L.F. Mix)

4
KOMMENTARER
Angelna Jolie IS catwoman.



Ja jag vill stompa. Men nu är jag i Sthlm i 2 veckor så om jag ska med och stompa så får vi stompa här! ;)



080808 är det megaparty utomhus på Stureplan för 50000 personer. Det kanske jag ska kolla på. Fast det bir nog inget direkt "stomp" där.

Starlet
Om exakt en månad flyttar vi ju till Brynäs. :D Då ska jag bara åka till Sthlm och inhandla blekning och andra hårgrejer och dona. Inte bo. Inte jobba!



Och jaaa, jag vill ha massa mjusik! David ska få fina öronproppar av mig! :)
Starlet
Visst är det så=)

snygga kroppar ska ha muskler och va slanka.. inte magra och inte biff!



Hoppas du har en toppen kväll.. jag vill se den där "Wanted" fanns inte ännu på PB.



..:Sarah:..
Så fort jag kommer hem ska jag smöra upp det där taffliga försöket till ett rekord. Att slå med bara ett par enstaka poäng är INTE OKEY.. ;)
Chris


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR