Humm  2008-08-14
Allmänt
Tillbaks idag från våran lilla tripp till Finland som innehöll mycket karuseller svingod Rysk mat och en kräksjuk stackars jag, ivarjefall sista dagen men vi hade det jävligt mysigt ändå måste jag säga! Vart en alldeles lagom liten mini-semester innan skolan börjar.

Det var fint på båten. Min underbara fästmö var lika vacker som vanligt. Blev lite disco disco och det var även en rolig trubadur som spelade lite toner. Så träffade vi två härliga golden-oldies som vi drack lite bärs och vin med och pratade skit.


I Finland tog vi först en rundvandring i stan och kollade på lite av den fina arkitekturen. Efter det var vi på Borgbacken och åkte massvis med karuseller för att sedan gå och äta på en fantastisk Rysk resturang som hade helt underbar mat.



Helt sjukt att Li fick med mig på bild där i karusellen (för det är faktiskt jag). Fick åka den där besten till karusell ett par gånger själv. Den var så fantastisk jävla läskig så jag kunde inte slita mig.


Sedan vi kommit hem idag har vi bara segat och kollat igenom det vi hade kvar att se utav Californication. Helt underbar serie! Blev lite till mig när jag insåg att nästa säsong börjar redan Imorgon.
8
KOMMENTARER
Men gud vad avundsjuk jag blir på er...ser sjukt mysigt ut! Men vad fan är det där för vansinnig karusell??! Usch fy och blä!! =)
Ja herregud...vette fan om jag vågar =S...jag gillar att åka karusell..det måste gå fort och snurra hysteriskt mycket...men den där...nja...jag suger på det ett tag =) he he
sv: ja det var grymt läckert! haha ja det skulle vara rätt spännande ;) mindre kul om man snubblade dock
sofia
oh va skojsigt!!

ja du, li är bra snygg hon=)
..:Sarah:..
är du skol-starts-nervös då?

jag mår lite illa faktiskt.. hahaha
..:Sarah:..
Javisst, har du några härliga godingar på lager?

Såg för övrigt Hellboy 2 igår, inte lika bra som ettan men värd att ladda hem.
Chris
tack för svaret på dagens fråga.

Har skrivit ett nytt inlägg om vad alla tyckte.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

//Stockholmsjenna
jenna
Oj då, tom kommentar och fel bloggadress.



Jag är riktigt peppad inför skolstarten! :D Först var jag nervös, men sen insåg jag att alla andra är mer nervösa så nu fick jag hybris. Jag äger! No need to worry.
Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR