Inaktiv igen  2008-08-06
Allmänt
Inser ibland varför bloggare tar bilder på allt dom gör. Blir mycket text och lite bilder när man skriver om vardagliga saker.

Jag vet att jag varit en dålig bloggare dom senaste dagarna men jag har fan inte gjort något som varit värt att skriva om egentligen. Sitter och knoddar på datorn halva dagarna och ser film den resterade tiden.

Funderar på att dra igång en film recensions sida som alla mina vänner kan få ta del av och kötta ut lite roliga recensioner. Så kan man använda sidan som en liten tips portal om man är sugen på att se en bra rulle. Men jag vet inte om det finns något intresse egentligen. Ska försöka få lite kompisar intresserade så det inte blir bara jag som skriver på sidan.

Sen håller jag på med en ny bloggdesign (igen) till min egen blogg som jag är jävligt nöjd med. Ska förmodligen byta till den om ett tag. Men nog om datanördandet nu...


Idag började ju Gävles grisfest och jag var iväg med grabben jag är kontaktperson åt och tog en sväng om för att reka inför helgens öl och festrundgång. Var precis lika mycket folk ute som vanligt. Jag åt en riktigt god våffla och vi köpte lite remmar också.

Passade på att testa dom karuseller som såg värda ut och insåg att Ola förmodligen kommer att kissa på sig om vi ska ta hans karusell oskuld. Men ska det göras så ska det göras ordentligt. Hoppas han inte bangar bara det vore fruktansvärt trist och fegt.

Tips! Missa inte MC Stuntshow med GAVLESTUNTS - GAST utanför Vasaskolan på Lördag klockan 16.30.

1
KOMMENTARER
Ja alltså, jag kommer nog alltid att köpa saker som jag inte behöver, men det handlar nog mycket om det där lilla ordet "lagom" du vet. Och just när det gäller kläder har jag väldigt svårt för att jag själv just lägger så mycket på det och sen aldrig använder dem.
Sarah


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR