Inte Nolla  2008-08-30
Allmänt
Nä nu är man inte nolla längre.

Igår blev det finmiddag och sen kåren för att avsluta nollningen och det var riktigt mysigt. Inte världens bästa mat men över förväntningar ivarjefall. Tror jag var på mitt livs första mellan fest igår också. Det var trevligt.

Jag vet att jag bjudit på skamligt lite bilder från dom här nolle dagarna men det kommer att komma en hel drös snart. Vi hade ju nämligen en foto ansvarig som kommer att samla ihop alla bilder som tagits under hela nollningen för att sen sprida ut till alla som vill ha.

Så det kommer bilder snart...

Idag ska jag jobba ett par timmar, sen hjälpa Ola att bygga ihop sin dator som jag hjälpt honom beställa sen efter det är det fest hos lillebror och hans tjej med Temat 90-tal. Ska bli intressant. Kanske man skulle klä sig som Nick Carter.
2
KOMMENTARER
du orkar altså med en till kväll... shit.. jag är döööööööööööööööd!
sara
Mellanfest äger! :D



Fast jag minns inte mycket av våran förutom att vi våldsgästade Diana. :))
Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR