Introduktion utav DMMUSIK  2008-08-08
Allmänt
Idag la jag till en liten musik-spelare till höger på bloggen. På den lilla spelaren kommer det rulla en låt du kan lyssna på när du känner för det. Just nu hittar du en ton från Borat filmen men jag kommer med ojämna mellanrum byta låt.

Har ett par vänner som ägnar fritiden åt musikskapande så det kommer att bli ett par exklusiva låtar!

Jag kommer att posta ett inlägg så fort det blir en uppdatering av låt och har förresten du eller någon du känner gjort en låt som du tycker borde spelas här på bloggen så är det bara att skicka en kommentar.

Lyssna och njut medans du läser.
3
KOMMENTARER
Din kaxiga jävel
Starlet
haha berätta nu.. tacklade hon till dig?! varför då? men visst är dom jäkla uppkäftiga.,.



en natt kvar att jobba, gissa om det ska bli skönt att va ledig sen!



KRAAM

..:Sarah:..
Wow, min adress syns!



Nä jag hade inte sprayen med mig, men jag hade nog inte använt den ändå. Dumt att riskera att förvärra situationen liksom, men det kan ju va smart att ha den med sig på såna grejer ändå - just in case.



Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR