Mys film!  2008-08-23
Film
Satt och kollade runt vad man skulle se för film ikväll och insåg snabbt att det finns ett par filmer som tyvärr inte kommit ut riktigt en som jag ser extra mycket fram emot.



Max Payne
Filmversionen utav dom fantastiska spelen med samma namn. Huvudrollen spelas utav Mark Wahlberg. Har börjat få mer och mer respekt för Mark sedan han gjorde Shooter.

The Strangers
Verkar vara en riktigt härlig skräckis med lagom psykologiska inslag. Har väntat länge på den här rullen efter att ha sett den fina trailern. Filmen har funnits ute ett tag men inget DVD släpp har blivit av ännu.

The Transporter 3
Har nämn några gånger tidigare hur mycket jag älskar Jason Statham och allt han gör Transporter filmerna är inget undantag och den 26 november blir dom en trilogi. Hoppas att dom tar det lite lugnt den här gången med specialeffekterna bara så ska jag nog bli nöjd. I Transporter 3 kommer vi även att få se Robert Knepper (T-bag) vilket var en trevlig överaskning.

Mirrors
Vart först lite rädd när jag hörde att Kiefer Sutherland skulle vara med i en skräckfilm som handlar om speglar. Men sen när jag tänkte lite på det och kollade på ett par trailers insåg jag att det kanske skulle vara helt perfekt. Älskar konceptet med den här filmen och har dessutom läst ett par lovande recensioner. Tydligen blir det psykologiskt istället för bara massa hoppig skräck. Såg för länge sedan en asiatisk film som jag glömt vad den heter som körde på samma tema med speglar och den levererade inte hela vägen så jag hoppas att Mirrors kommer att göra det.

Tropic Thunder
När jag först hörde namnet Tropic Thunder tänkte jag, Nej för fan inte en dålig jävla krigsfilm till! Sen insåg jag att det inte alls var så utan att det är Ben Stiller som skrivit en action/komedi. Då blev jag riktigt glad för jag har verkligen sett på för lite bra komdier den senaste tiden. Filmen har en riktigt skön samling skådisar som Jack Black, Nick Nolte och Jon Voight och jag har faktiskt höga förhoppningar om att den blir riktigt rolig. Filmen lyckades ju faktiskt med att flytta ner senaste Batman filmen till en andra plats på Box Office listan nu när den gick upp i USA.
4
KOMMENTARER
men usch, det är ju läskiga filmer!!
sara
Ja, Starzinger äger. Jag hyrde dem varje helg när jag var liten! Samma filmer varje gång. :D Haha.



Vart fan hittar du alla nya läskiga filmer?? När jag bor i hyreshuset så vågar jag nog se dem även om jag är ensam. Jag blir rätt lugn av att höra grannarna. (Faast jag bor längst ner... brr..creepy om nån hoppar in på balkongen)



Nu när jag ska se döingar och sånt på praktiken så kanske jag lär lägga av med skräcken. :(



Men du, den där mirrors ska jag nog undvika. Jag är redan HYSTERISKT rädd för speglar. Pinsamt nog måste jag hålla handen vid sidan av ansiktet så fort jag passerar en spegel i mörkret. Visst är jag töntig?
Starlet
ja men MUMMA!!!
..:Sarah:..
Ja det är Svarta Madame som har gett mig men för livet. Jag vet dessutom vilken toalett hon verkligen bor på.. ooooooo..*kusligt* Toaletten längst ner i korridoren i Brynässkolans källare. Den du! Fast hon kan dyka upp varsomhelst. ;)



Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR