Nytt igen  2008-08-07
Allmänt
Så nu är den nya designen uppe.

Själv är jag jävligt nöjd med det lite mer stilrena utseendet. Allt krångel med kommentarer som var förut är fixat och nu kan ni länka till separata inlägg igen också. Det har dessutom blivit lite mer städat och lättare att hitta runt.

Hoppas ni inte börjar grina när det inte är mens rött här längre!

Edit: Testade precis sidan i Internet Explorer 7. Det är ju säkert någon stackare som fortfarande använder det. Sidan fungerar i princip felfritt ivarjefall. Det finns ett par buggar men dom är riktigt små.
5
KOMMENTARER
Snygg ny design=)

ja vi skulle fixa avståndet, men äh.. det rann ut i snaden, jag är ju aldrig där och ser de. haha..



kram
..:Sarah:..
  2008-08-07
Blev riktigt snyggt det här du! Jag gillar tapeterna i bakgrunden ;)
Chris
  2008-08-07
Vad snyggt det var här! :)
Starlet
  2008-08-07
Vill du inte visa våra webadresser? ;)
Starlet
  2008-08-07
Det löste sig, jag som stressa upp mig själv i onödan bara. Klant som man är :P

Pratade med Jocke nyligen och det låter mysigt. Har inte sett hur Gurra bor än.
Chris


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR