Skola skola  2008-08-28
Allmänt
Ja det är fan rätt mycket att hålla reda på såhär i början måste jag säga. Men det är roligt. Jävligt roligt. Hoppas som fan att jag kan hålla ihop alla trådar och fixa dom här åren ordentligt. Allt är bara så jävla nytt och det blir säkerligen inte lättare att hålla reda på alltihop. Men jag ska kämpa på som en oxe. Min seminarie grupp är jävligt bra och jag tror jag kommer kunna få mycket stöd från dom jag är med vilket känns riktigt skönt.

Imorgon är det fin sittning i varjefall något roligt att se fram emot. Ska bli kul att sätta på sig skjorta och dricka lite bärs.
Skönt med helg i allmänhet känner jag för att få tid att smälta in lite vad som hänt i veckan.
4
KOMMENTARER
Visst är det roligt!? Shit vad jag trivdes idag :D
sara
du skriver EXAKT va jag tänker.. imorgon finsittning! vi ses grabben!



kram
..:Sarah:..
Men vi hade vår sista kväll i onsdags. Då tog skändarna emot oss, som riktiga människor! Och vi hade fusknollor i våra grupper som hoppade upp på scenen och sa typ "hej jag har gtt här i tre år och jag var skändare förra året"



Det var en riktig chockupplevelse. Fan vad kul vi hade. Hade ni det kul då?

Starlet
Kan du ge mig lite tips på riktigt jävla tok-läskiga skräckisar som jag inte har sett? :)
Starlet


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR