Skola  2008-08-20
Allmänt

Pennorna är vässade! Nu börjar skolan om en dryg timme.

Jag känner mig faktiskt ganska laddad. Blir skönt med lite information idag så man slipper känna sig helt lost. Ola sa en smart grej igår: Det är nu det blir på riktigt. Allt du lär dig gör att du blir något i livet. Läser du en pedagogik kurs så blir du mer och mer en pedagog till skillnad från i typ gymnasiet där man lärde sig om pedagogik.

Det tyckte jag var smart. Jag ska ju trotts allt BLI förskollärare.

Nu gäller det bara att bli kompis med alla under nollningen så man har någon och fråga om saker om det blir körigt. Vet inte hur jag ska orka massa nollning i det här vädret bara. Lite öl och inte allt för sena kvällar är fan planen så man inte dyker in i någon sjukdom.
0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR