Tema 90  2008-08-30
Allmänt
Fest ikväll som sagt med tema 90-tal.

Inspiration tack!



Ljusa jean?




Färgglada skor?


90-talet för mig är en mörk fläck vad gäller stil. Jag tror jag hade en flanell skjorta och jag vet att jag alltid hade såna där pilotbyxor. Men sen har jag inte den blekaste  för det var ju först när jag träffade Li som jag har börjat bry mig om kläder överhuvudtaget hon har hjälp mig lite på traven och är dessutom mina polares mode-guru. Tur att man har en brud med smak annars hade jag sett rätt tråkigt ut alltså.


5
KOMMENTARER
du borde sttsa på en peruk. lite hår liksom! typ nick carter blont med mitten bena.
sara
Som lisa sa till li, tänk spicegirls. men i ditt fall tänk NKOTB.



jag har en klockren bild på oss.. kan skicka den på msn om du lägger till mig.



lill[email protected]
..:Sarah:..
på bloggen sywn inte understräcket.. men det ska vara ett mellan lill och sarah lill_sarah

testa igen.. konstiogt att det försvinner hela tiden.
..:Sarah:..
Ge mig bilder sedan förbövelen!! :D
Chris
JAG SKA SE BILDER PÅ DETTA..:)
Mathias 3A hehe
http://heimo.blogg.se/  2008-09-03


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR