The British  2008-08-03
Film
Är det något jag är helt galen i när det kommer till film så är det action i stil med The Transporter, Snatch, Revolver, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Danny the Dog och Banlieue 13 för att nämna några.

En av kungarna bakom filmer i den här genren är Guy Ritchie och den 5 september kommer hans nya film ROCKNROLLA. Såg nyligen trailern och jag måste säga att det ser lika lovande ut som den borde.


http://ru-a-rocknrolla.com/

Mer härliga titlar att se fram emot: Transporter 3, Banlieue 14, Death Race

Nu måste jag ju bara se Taken som legat och väntat alldeles för länge. Jag skäms nästan att jag inte sett den redan.
3
KOMMENTARER
det verkar som att han gått tillbaka till att göra filmer som han kan få till bra. sköna gangsterrullar.



ps. 4345.3 !!!
Chris
Jag tyckte Hancock var bra. Inte direkt vad jag förväntade mig, men bra. Klart sevärd. :) Jag vill se den där "Patrik 1,5" Skrattade gott åt trailern. XD
Starlet
oooh spännande=)



ja dom små spinkisarna va ju urgoa
..:Sarah:..


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR