Vi VANN!  2008-08-23
Allmänt
Ja våran underbara n0llegrupp kycklingarna vann faktiskt hela n0llekampen! Helt underbart. Som pris fick vi kexchoklad.

Igår vart det rätt tungt det börjades tidigt med "fördrickande", sen barracken som jag faktiskt gillar mindre och mindre redan nu. Sen bar det av till kåren. Riktigt goda white-russians blandade dom och dessutom fick man coronan med lime i så jag är nöjd.

Drog mig hem i skaplig tid för jag tänkte nog vara med på såpa bandyn idag.

Nä jag är fortfarande trött och full tror jag ska ut med vovven sen lär jag vila mer!
2
KOMMENTARER
Vafan får ni dricka sånt för?? Vi får bara dricka n0lledricka ju! :( Cider och öl som inte har stått i kylen.



Grattis till vinsten. :)
Starlet
GRATTIS!! ¨

men vafan, ur orkar du vara med på ALLT?

haha..



kram
..:Sarah:..


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR