Mirrors  2008-09-21
Film
Hade kanske lite för höga förväntningar när jag satt mig i biosalongen för att se Mirrors med Kiefer Sutherland. Blev lite besviken på att det var för mycket effekter och lite överdrivet mot slutet.



Men faktum kvarstår att filmen endå var helt okej. Den var inte kass och den var inte skitbra men den dög. Dom som jobbat med att bygga upp det varuhuset som den största delen av filmen utspelar sig i ska fan ha en medalj allt var så jävla snyggt och jag vart direkt sugen på att flytta in.



Tyvärr är jag inte rädd för speglar efter att ha sett Mirrors vilket jag hoppades på men den är ändå sevärd om man inte har något bättre för sig. Vill bara påpeka att Mirrors faktiskt också är en i raden utav remakes som sprutats ut nyligen. Originalfilmen heter Geoul sokeuro (Into the Mirror) kommer från Korea och släpptes 2003. Den filmen är också sevärd för er som gillar asiat skräck.

>
0
KOMMENTARER


NAMN
Kom ihåg mig?
MAIL (publiceras ej)

BLOGG

KOMMENTAR